søndag den 28. juni 2015

Tinder - et antropologisk studie part 3

Jeg har slettet min Tinder-app.
Jeg var begyndt at kede mig. Fandt alle de mange mænd totalt intetsigende og røv syge. - hvis man er røv syg, så er man vel egentlig ikke decideret intetsigende. Hvis man udelukkende var intetsigende, så ville man jo ikke engang have gjort sig fortjent til prædikatet: røv syg!

Det er skam ikke fordi jeg er vred, eller jeg er kun habituelt vred, men du godeste som der findes skide mange mænd (der sikkert alle besidder helt unikke kvaliteter, men som virkelig formår at skjule dem godt) der virker totalt uinteressante og intetsigende. Pæne er de altså heller ikke - ret mange af dem... Og jeg ved (stadig) godt det er overfladisk at decline på udseende, men nu husker vi lige på selve Tinder-konceptet! Nemlig! - og det er bare lidt nemmere at slippe afsted med en fesen personlighed, hvis man ser pisse-hamrende godt ud. Men det er måske bare mig der efterhånden er gået så i stykker, at jeg ikke orker at finde det der helt unikke særpræg, der gør HAM her helt særlig og enestående, på trods af at han ligner noget der er løgn, og man lidt ønsker at det VAR løgn!

Jeg forstår stadig ikke hvorfor der ikke er ret mange mænd med lidt kant. Men måske skal man lede efter dem et andet sted end på Tinder.
Måske er det bare mig der er krakilsk, og forlanger det umulige?

Tror efterhånden man får fundet Hoffas lig før jeg får fundet mig én jeg gider (som også gider mig - forstås)
-leder man egentlig stadig efter Hoffas lig? Eller har man givet op?
Jeg håber ikke man har givet op - mest for min egen skyld...

Måske åbner jeg min Tinderprofil igen efter sommerferien, men ligenu holder jeg ferie fra dating-land...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar