tirsdag den 21. februar 2012

Nogle gange er jeg ved at brække mig over folks FB-status

Når de er SÅ lyserøde og perfekte at de næsten burde være en "sådan lever du det perfekte liv" artikel på midtersiderne i det dameblad på fint glittet papir.

Jeg er venner med sådan et par stykker... -der åbenbart her den PERFEKTE familie og HVER dag er heeelt vidunderlig... Og tillykke af helvede til med det :smiley der kaster op: Ja, det bunder formentlig i misundelse fra min side, fordi mit liv ikke altid er dameblads-agtigt (i hvertfald ikke midtersiderne med feel good materialet)

Nå, men ikke desto mindre, så har dagen i dag været god! Eller så god, som den kan blive, når man er mig.

Vi (alle inkl. Morten!!!) startede dagen med brunch på Ulla Terkelsen London, hvor vi rent faktisk hyggede os :smiley i chok:

Derefter tog børnene og jeg til IKEA og købte ENE NØDVENDIGE!!! ting og hyggede os :smiley i chok:

Morten ville hjem og have en lur, fordi han var ikke den der sov til kl. 10... men var den der stod op kl. 6 fordi Aage var hysterisk (som om hun havde noge at være hysterisk over... lip gloss lip gloss lip gloss...)

Ja, der forholder sig jo sådan, at i går stod yngstearvingen af intet og lavede "ingenting" på badeværelset i at stykke tid... Ingenting i hendes verden indbefatter åbenbart at skylle mors lip-gloss (der IKKE kan købes i Danmark) ud i toilettet... -Ja, det samme toilet hun for år tilbage skyllede min (Ole Lyngaard) vilesesring ud i... Ikke at jeg overhovedet går op i den slags... But still...

Da børnene og jeg kom hjem i dejligt solskin, havde hundende hjulpet med at rydde op i affaldet på badeværelset... Og sorteret det på en meget avanceret måde, hvor brugte bind :smiley der kaster mere op ens første smiley der kastede op: åbenbart skulle ligge skambidte i hundekurven og brugte vatpinde skulle ligge i atomer over hele huset... Vatrondellernes skæbne vil jeg slet ikke komme nærmere ind på, da det KAN medføre voldsomme følelsesudbrud hos særligt følsomme læsere...

Forestil Jer blød klassisk musik hele dagen, og den der lyd af pick uppen der skurer hen over pladen i det jeg åbner døren ind til infernoet  af "personligt affald"... Det var sådan det var...

Nå, men det skulle ikke ødelægge min damebladsdag. Ting bliver jo også redigeret i det dameblad...

Og jeg klædte hundende på. (ja, vores hunde har ingen pels på maven, så de har faktisk tøj på når det er koldt, og det er IKKE et modeshow og det er IKKE synd for dem) og gav dem deres girafprintede seler på -her begynder modeshowet med matchende hundesnore, der i øvrigt matcher deres pelsfarve :Uffe Buchard-smiley:

Vi gik en DEJLIG tur med hundende. Børnene og jeg. Og den var ÆGTE DEJLIG!

Hjemme igen fik jeg ryddet op OG sat kroKUSSER :lummer-smiley: i glas, så de smukt og damebladsagtigt kunne stå i (den støvede vindueskarm med kafferinge) og bebude forår.

Men det gider jeg sgu da ikke skrive om på Face Book. Jo måske det om de skambidte bind i hundekurven...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar