tirsdag den 11. december 2012

Tak mor!

Der kommer ikke til at ligge mange julegaver til mig under juletræet i år, med mindre jeg selv køber dem. Eller rettelse... Der kommer ikke til at ligge ret mange LÆKRE julegaver til mig under juletræet i år. I hvertfald ikke fra min mor, for jeg HAR fået dette års julegave fra MOR! Min mor har altid været sådan en type, der har givet praktiske gaver. Helst gaver fra Raadvad eller noget der som minimum kan rekvireres i Kop og Kande. Gaven fra mor til mig er hverken -og jeg er ikke utilbøjelig til at indskyde et desværre, fra Raadvad eller Kop og Kande. Men praktisk dét skal jeg dælme love for den er, og uundværlig jovist... Jeg vil i den forbindelse gøre alle læsere opmærksomme på, at hvis I skulle gå hen og blive skuffede over dette års gavehøst, så skænk mig en medlidende tanke, for jeg vil nok garantere at ingen, som i virkelig INGEN!!! vil få en julegave på niveau med den jeg i året 2012 fik af min mor! I år, mine damer og herrer, har min mor overgået sig selv og foræret mig:









 Et brugt lokum købt i den Blå avis!




 Glædelig jul!

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Så kan du altid skænke din mor en kærlig tanke hver gang du bruge gaven. Også glædelig jul til dig

    SvarSlet