søndag den 19. juni 2011

Sådan skaber man røre i andedamen...

Ja, nu er mange af Jer så udnævnt til at være ænder! -på den kærligste og mest velmenende måde man overhovedet kan drive ud af mig!
Men det hænger sådan sammen, at jeg (ved en tåbelig fejl begået af moi) fik de fleste af mine kontakter i min mobiltelefon-telefonbog til at tro at jeg søgte en lejlighed, som i til MIG!

Eller det GØR jeg også, altså søger en lejlighed, men ikke til mig!

Det hele startede med, at min gode dejlige veninde desværre skal finde et andet sted at bo, og i min iver for at hjælpe, for ligesom at gøre lidt op med mit selvbestaltede rygte om at være verdens dårligste ven, så var jeg lige frisk (nok) på Nokiaens tastatur (jææps! Jeg hr nemlig stadig en mobil med knapper, der hverken er smart eller android, HTC eller iNoget) -og skrev til alle de jeg mente havde en relation til Ålleren, at jeg manglede en lejlighed og bla di bla... -som så landede i de flestes mobil flere (pinlige) timer efter midnat! Så ikke nok med ALLE blev vækket af en yderst foruroligende sms, men de søde mennesker begyndte at besvare min sene sms, hvilket medførte at JEG blev vækket af omkring 25 sms'er der nærmest landede i MIN mobil på samme tid... Meget forvirrende... -især for Morten, der vågnede ved tumulten... Så måske ER det mig der skal finde et nyt sted næste gange jeg sender beskeden, fordi jeg er blevet smidt på porten.
Ja, det vil være han eneste mulighed for at slippe af med mig, altså at smide mig ud. For jeg HAR jo sagt, at hvis HAN flytter, så flytter jeg med! -og hvis han nogensinde finder en anden, så vil jeg godt holde på min "ret" til at ligge i midten!

Jeg ved der allerede er mange der har ligget søvnløs på grund af mig. (selvhøjtidelig miiig??? neeeeej da...)
Enten fordi man var bekymret og troede jeg reelt skulle flytte, ELLER fordi man lå og udtænkte det perfekte kurmageri, fordi man troede jeg skulle flytte...  -men I kan bare sende blomster og chokolade til mig hvis I alligevel HAR købt det, og til Jer der endnu ikke har købt, så er min yndlingsblomst hvid lilje og jeg kan bedst lide mørk -gerne Summerbird chokolade...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar