torsdag den 30. juni 2011

Ihhh Billeren altså!

Nå, så havde "han" været så sød og købe en gang underbuks til mig. De var fine og helt bestemt ganske ubrugte. Hvorvidt det så var meningen, at de nogensinde skulle tages i brug, det lader sig stå hen i det uvisse. Men jeg har en kraftig formodning om, at det ikke lige var meningen, at de sådan skulle bruges. Tyveri-dimsen sad i hvertfald stadig i selve underbuksen! Og en anordning i den kaliber lader sig ikke lige umiddelbart seponere...
Behøver jeg ar indskyde, at kassebonen ikke stod til at rekvirere???

Dilemmaet om hvordan jeg skulle få de her underbukser i en stand, således de bekom sig en anelse mere brugervenlige lod sig ikke simplificere, dersom den manglende kassebon spillede en temmelig væsentlig rolle i proces "klargøring af underbukser". Der ville jo på ingen måde herske den mindste tvivl om underbukserne var kommet mig i hænde på uærligste vis, sådan at komme anstigende med varer uden kassebon, og så sådan som jeg ser ud! Phuuuuw ha!

Jeg så kun en eneste mulighed: At lyve! Lyve er godt. Noget om noget fødselsdagsgave og ingen kassebon pga gave og giver bor på en anden planet og alt sådan noget heeelt realistisk noget...

Så så jeg mig selv, eller det gjorde jeg jo ikke, for jeg havde ikke ligefrem en ud af kroppen-oplevelse i Billerens forgård. At den så kom senere, ja skulle det vise sig... Men jeg stod der i informationen med nummer 20 i hånden, og i samme øjeblik det blev min tur, skiftede jeg taktik!
Jeg hørte mig selv sige (ganske kækt, men også en smule "du skal bare makke ret lille Biller-dame")
"I har altså glemt at tage den her af! -sagt om tyveridimsen
Billerdamen kiggede på underbukserne med påmonteret tyveriaggregat.
Jeg fortsatte stadig kækt: "de er lidt svære at få på, når den der sidder der"
Billerdamen sagde, mens hun stirrede vantro på tyveridimsen: "Og de er nok ikke særlig behagelige at gå i, hvis man først har fået dem på, med den der på"
Her startede min ud af kroppen-oplevelse så...
Billerdamen forsvandt og kom tilbage med underbuks UDEN tyveridims OG en æske chokolade, som undskyld for ulejligheden... Her nåede min ud af kroppen-oplevelse sit absolutte klimaks...
Jeg anede overhovedet ikke hvilke folder jeg skulle lægge mit overraskede ansigt i... Så jeg valgte at bevare mit asiatiske stenansigt, dog smile sødt til Billerdamen og luske ud med mine underbukser og min nytilkomne chokolade. I chok!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar