torsdag den 2. juni 2011

Et (manglende) hår-eventyr!

Jeg er netop gået ind i en ny fase i mit ellers så kedelige liv. Ikke at denne her fase så på nogen måder sætter trumf på mit det der liv, men det er trods alt noget nyt til det der liv.

Jeg har indtrådt den nærige fase! Jeps, og jeg har allerede avanceret mig til det trin i nærighedsfasen, hvor jeg ikke alene rager gratis vareprøvet til mig, som var det det vand i en ørken, men jeg er også begyndt at bruge dem! Noget jeg ellers ikke har praktiseret hidtil, dels fordi jeg som regel glemmer alt om vareprøvernes eksistens, straks de indfinder sig i kurven, hos deres artsfæller, og dels fordi det er utroligt besværligt, at stå der inde under bruseren (der i øvrigt i dén grad trænger til en seriøs afkalkning) -og fedte med ting der er emballeret i verdens mindste beholdere!

Ikke destomindre har jeg åbnet for vareprøveballet, og indgangsmarchen var spektakulær! -Ja, kan den blive andet, når man vælger at lægge ud med: Shampoo i meget meget lille ufleksibel plasticflaske med tilhørende balsam i et papirsbrev!!!???! -til mænd der lider af livløst hår OG HÅRTAB!!!... Og jeg må sige, at jeg i første instans, et kort øjeblik -vel at mærke, følte at jeg havde scoret! Allerede i starten af shamponeringsprocessen syntes jeg allerede at kunne fornemme en ekstravagant blødhed i lokkerne!

Det var først senere jeg fattede mistanke. Duften!!! Den var meget hmm... dyb og mørk-agtig, hvilket umiddelbart lyder tiltalende i visse goth-miljøer, men hallooooo det er shampoo vi taler om! Duften var meget, altså maskulin... Ikke fordi jeg ELLERS! forbinder maskulinitet med noget dybt og mørkt, eller i hvertfald ikke ret tit, men når det angår en gratis vareprøve på shampoo, så passer beskrivelsen ganske godt.

Nå, men dyb og mørk har sgu aldrig skræmt mig, eller holdt mig tilbage for den sags skyld, så jeg fortsatte mit free-ride hårpleje-eventyr med den medfølgende balsam i meget upraktisk papiremballage. Havde jeg ikke en murrende mistanke, om at der rent duftmæssigt var atmosfærisk støj på linjen, så vil jeg nok sige, at mistanken blev stærkt bekræftet ved balsammens indtog i lokkerne! Velkommen til herre omklædningsrummet på en hvilken som helst badeanstalt!

Kan det virkelig lade sig gøre at vække livløst hår til live, via meget offensiv duft-chok terapi?
Eller er den (lidet) reelle hensigt at lade den stakkels halvskallede (mand!) med livløst hår tilmed i den tro, at han, ganske omtumlet af duft, faktisk GØR noget for at genetablere noget der i forventningerne minder om den prægtige manke han så stolt bar, da han befandt sig i sine tidlige tyvere?
Jeg synes i hvertfald MINE tindinger er blevet højere, efter brug, men måske har shampooen i lille bitte ufleksibel plasticflaske med tilhørende balsam i overordentlig upraktisk papiremballage den MODSATTE effekt på kvinder???!!! I så fald, vil jeg gerne have pengene tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar