fredag den 29. april 2011

Kitler er det nye catsuit...

Jeg har en tendens til ikke bare at blive grebet af stemningen, men nærmere blive besat. Og besættelserne har være talrige, men dem skal jeg nok forskåne Jer for, da de i bund og grund egentlig er ganske uinteressante, ja utroligt uinteressante vil jeg mene (altså set i bakspejlet)

Derimod er min nyeste besættelse nok noget af det mest sære og morsomme jeg nogensinde har interesseret mig for. Her er det underforstået at morsom er en underkategori til den overordnede kategori "sær", for jeg har faktisk interesseret mig med ting, der var langt sjovere end min nye besættelse. Men til gengæld ikke tilnærmelsesvis så sære. Og på trods af, at man jo, nu om dage, ikke kan overraske sig over, der findes hjemmesider om alverdens ting, så er jeg stadig ikke kommet helt ud af min begejstrings-rus over denne hjemmeside, der handler om kitler!

Hvad har kitler og catsuits så med hinanden at gøre? Ikke en masse, hvis man antager, at kitler er kitler, som vi kender dem fra læget, købmænd, mejerister og hvem ellers der bærer kitler. -og man skal ALDRIG kimse (håber du læser med...) af gode kitler. Ikke at ovenstående godtfolk ikke kan være i besiddelse af den type kitler jeg har i tankerne.

Den type kitler jeg tænker på, er "katte der ligner Hitler" = "kitler" -og at en kat kan ligne Hitler, er vel egentlig ikke så sært, eller morsomt , som det faktum at de har deres egen hjemmeside : www.catsthatlooklikehitler.com -og efter hjemmesiden at dømme, så er her ikke bare tale om en lille enklave, men et regulært segment! -og nu har den kvikke læser vel nok allerede gennemskuet sammenhængen mellem kitler og catsuits.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar