fredag den 15. oktober 2010

Motionsdag i skolen

Så stod der på forældre-intra man måtte komme med til motionsdag på Emmas skole.
Klammerten og jeg troppede op og overværede opvarmningen i skolegården, eller dvs JEG så det,mens Klammerten havde travlt med at vikle Flexi-linen ind i så mange cykler som overhovedet muligt!!! -og det gik rigtig godt med det projekt.

Efter opvarmningen stod dem på løb til søen. Alle børn piskede afsted... altså undtagen PIGERNE der hellere ville dimse rundt og hviske og holde hinanden i hånden på den der "vi er kun 6 år, men vi ville ønske vi var 12 år-måden)

Klammerten var rigtig ovenpå, og syntes den spillede max! OGSÅ da den trådte i en (ikke sin egen trods alt) hundelort... Ikke nok med det, så er den jo i løbetid, og pis-bløder OVER ALT -Overvejer at kontakte en tandlæge omkring rekvirering af de dersens små tamponer man har i gummerne, når man bliver boret, og simpelthen sy en snor i, og bruge dem som chihuahua-tamponer...

Nå, men på den skønne gåtur fik vi hilst på nogle meget stooore chihuahuaer (Islandske heste) -og Klammerten var ganske i hopla! Den var tydeligvis slet ikke klar over, at den var den aller mindste i Islænder-flokken!

Da vi nåede tilbage til skolen, blev jeg nærmest overfaldet af to drenge fra 6. der var MEGET ivrige efter at fortælle HVOR langt de havde løbet, og HVOR stærkt de kunne cykle... Tænkte bagefter om jeg bare udstrålede SÅ meget street, at de syntes jeg var mega sej, eller om jeg bare blev forvekslet med en "ægte" voksen...

Håber på en stille aften fra både Klammert OG ælste afkom. -Bare Aage dog havde været med også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar