tirsdag den 12. oktober 2010

Den (U)hellige treenighed på tur!

Mon ikke der var andre end mig der bemærkede hvor VIDUNDERLIGT vejret var i søndags?

Emma var på legedate og far var på arbejde, så Aage, Klammerten og jeg stod der uden planer, All dressed up, and nowhere to go...

-Eller vi tog til stranden i Blokhus, og det var ikke den dårligste idé jeg har fået, vil jeg nok sige

Omkring 22 grader, skyfri himmel og blikstille vand!!! Arhhhmmen det var fantastisk!

Vi gik en skøøøn tur langs vandet og Klammerten "hilste" på en masse andre hunde. Den snuste og snuste til alting, og hvis den snuste én gang mere, ville dens næse eksplodere!

Vi gik på pandekage-restaurant Klammerten, Aage og så mig. Aage fik en børne-is i bæger og jeg fik en latte. Klammerten fik... et glas mælk ud over sig...

Så sidder man der og føler sig for en gangs skyld sådan RIGTIG ovenpå MAN sidder med sin latte i solen og er iført de der Ray Bans (som Morten jo "en slags" har givet mig) Man har det glade barn (utroligt jeg ikke allerede der var mistænksom), man har det rigtige tilbehør (chihuahuaen -der godt var i løbetid og blødte som en skamskudt flodhest) -Fornemmer man hvordan det ellers så perfekte scenarie flosser i kanten.

Men fasthold det PERFEKTE scenarie med de fede solbriller, det lækre vejr og den gode stemning...

Forestil Jer så hvordan alt det kan opløses på et splitsekund... Og et splitsekund er netop den tid det tager Aage at trække et stort glas mælk ud over det hele inkl. Klammerten, der i sin tåbelighed formentlig troede den var død og kommet i (mælke)himlen... Den labbede sand og mælk i sig med en iver, der kunne gøre den mest emsige spinning-instruktør forpustet. Aage er fuldstændig våd af mælk, og det var i dette øjeblik jeg sandede den ÆGTE værdi at et vandafvisende termo-sæt fra Føtex! Der var jo heldigvis så varmt, at hun ikke havde brug for at have et på, så egentlig klarede den der var ude om skaden (igen) frisag. Jeg får betalt og får halset Aage og Klammert væk fra etablissementet i bedste Ninja-style

Jeg er vel mødrenes pendant til Bridget Jones -altså bortset fra jeg ikke ryger og knalder med chefen that is...
__________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar