fredag den 2. juli 2010

Er DET dit barn???

For et stykke tid siden skulle pigerne og jeg ud og købe sommersko til dem. Det var den periode af yngstens liv, hvor moren var mest tryg, når yngsten var stramt fikseret i autostolen!

Vi ankommer i storcentret, og jeg kan nærmest fornemme hvordan de forretningsdrivende tænker: Åhhhh nej, nu kommer hende der ninja-damen med sine uterlige børn...

Pigerne kommer op i den stooore bilka-vogn, og vi begiver os mod skobutikken...

Jeg skal lige på posthuset og sende en pakke, og mens jeg får pakken ekspederet planker Karla vognen, og hænger på UDVENDIGE side!!! Jeg får ungen skovlet op i vognen og får slugt hjertet, der sad oppe i ganen!!!

Nå, inde i skobutikken er Emma og jeg ved at vælge sko til hende. Emma er smuttet op af vognen for at kunne kigge, og Karla er så i vognen... -eller det går jeg da i hvertfald ud fra, indtil der er en dame der siger: "sig mig engang, er det dit barn?"
-og man VED bare det ikke er godt, når nogen spørger om det...

Jeg kigger mod vognen hvor Karla BURDE være, og ser (igen) til min store skræk (dog ikke så stor som første gang), at ungen igen-igen har planket vognen og igen-igen hænger på udvendige side!!!

Jeg bliver helt forfjamsket, og mumler noget med, at dét har hun skam lige gjort for lidt siden...

Armmen hvad tænker jeg på??? Så står denne her kiksede etnisk/orientalske mor (altså mig) og siger at dét har ungen lige så lige gjort, hvilket tilsyneladende ikke giver anledning, for japser-mor, til at holde ekstra øje med ungen... :kikset-smiley:

Karla atter skovlet retur i vognen og små-svedig OG max pinligt berørt mor stryger ud af butikken...

Er aldrig set der siden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar