fredag den 12. juni 2015

Judged by the name...

I tirsdags ringede jeg til min læge, som så skulle vise sig at være sygemeldt i over tre uger, eller i tre uger. Noget med tre... Jeg blev henvist til vikarierende læger, bla. ham jeg så ringede til som substitut. Han var slet ikke klar over han var vikar for min læge. Altså allerede nu starter det hele jo helt perfekt! Ikke fordi jeg ikke skulle være hjertelig velkommen og det hele. især det hele... Nok mest fordi det ikke var ham selv der skulle have den tvivlsomme fornøjelse af at have mig som patient, men vikaren TRISTAN!!! Efter en kort gennemgang af det der var galt med mig, altså ikke DET HELE, for så havde vi nok talt endnu, mumlede han noget med noget fys - tror jeg. Jeg ved det helt ærligt ikke, for det eneste jeg kunne koncentrere mig om var det faktum at jeg skulle tilses af TRISTAN! Jeg er overbevist om at TRISTAN ligner en blanding af en elver som i Legolas fra Lord of the Ring og en græsk gud som i den mest intakte af statuerne på Glyptoteket - bare mindre bleg... Jeg forestiller mig han har halvlangt lyst hår, lidt som en skandinavisk prins Valiant, bare knap så meget skarphed på pagen, og en anelse mere fald... TRISTANS påklædning er så lidt som mulig, dog indenfor rimelighedens grænser, men det ER altså MEGET VARMT for tiden!!! NÅ! Så et par casual Converse eller hvis han har pæne fødder - så flip flops. Enormt stramme Resteröds tights KUN, i sorte eller hvide - farvet undertøj til mænd er NO GO! (så fik vi lige dét hamret på plads) Eller måske med et par shorts over... En utroligt stram hvid eller sort t-shirt med V i halsen og så det der hår med fald... Jeg forestiller mig at jeg nærmest kommer svævende hen over gulvet, draperet i bare fødder og flor-lette gevandter. Gad vide om jeg kan nå at få en fedtsugning, botox og større bryster inden i morgen kl 9??? Håber bare han ikke stiller alle mulige ligegyldige spørgsmål som navn og CPR-nummer, og hvor det gør ondt og den slags, men holder sig til de relevante spørgsmål så som: vil du med ud at spise på Fusion i morgen? Og er du en Rolex-pige eller en Breitling-pige? Ninja og TRISTAN - TRISTAN og Ninja... Det lyder jo som en superhelte serie, som foregår i en anden - meget pastelfarvet galaxe! TRISTAN (udover at være lige så forelsket i mig som han er smuk) rider på enhjørning (det kunne i princippet godt være Allan) og hver gang han træder på jorden, så kommer der et lille diskret regnvuefarvet aftryk. TRISTAN-Ninja konstellationen vil være det link der gør universet komplet. Den perfekte blanding af TRISTANS lyse lethed og Ninjas lidt mørkere mystiske og utroligt dragende karismatiske person ophøjer den symbiose TRISTAN og jeg indgår til noget guddommeligt! Jeg har gigantiske forventninger til mit lægebesøg i morgen hos TRISTAN, og jeg ved jeg bliver decideret knust, hvis det hele slet ikke lever op til de tårnhøje forventninger! Men helt ærligt... Hvad kan der lige gå galt?!?! (Tror jeg tager Allan med i lommen - bare for en sikkerheds skyld...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar