lørdag den 28. januar 2012

Så blev jeg inviteret til det der måske kunne være en værdig kandidat til at være årets fest. Masser af mennesker, DJ(s?), lejlighedsvis levende musik og dans.
Nu er jeg ikke typen der sådan danser, men måske kunne festen i lørdags have ændret på det... Festens værtinde er én jeg ikke kender. Men jævnfør den fest i Valby, jeg fik nviteret mig selv med til, som var én af de eneste gode ting ved 2011, så kunne denne her fest være årets fest 2012, hvilket den helt bestemt må være for nogle af de heldige svin der faktisk deltog i festen. Jeg opdagede invitationen midt i sidste uge under sektionen begivenheder på Facebook... Flere dage efter festen var slut... Swell...

Nå, nederlaget over en misset fest forsvinder som dug for solen, når man bliver optaget af noget andet. Som for eksempel at lede efter sin bil (igen-igen) i parkeringshuset mit arbejde.
Efter at havempisket rundt på taget af, parkeringshuset, går det op for mig at bilen slet ikke befinder sig på B7, som niveauet hedder. 7 fordi "vi" er på 7. dæk. Altså jeg er der, men bilen er der ikke. Om den havde været der, altså dén dag, får,jeg slet ikke tænkt på. Ja faktisk mkster jeg evnen til at tænke lige i det tidsrum "jagten" bilen finder sted. Eller jeg kan jo godt tænke. Det er nærmere hukommelsen det kniber lidt (som i MEGET).
Så så man lige mig løbe rundt i parkeringshuset ved Alborg sygehus med forvirret flakkende blik og en anelse sved på panden. Dog primært opstået på baggrung af min uelegante løben op af trappen til niveau B7...
Jeg finder bilen på niveau A1... Faktisk efter at have rendt "ind i" et meget forvirret damemenneske tsk tsk der ikke kunne huske hvor hun havde parkeret sin bil...

Man kan forresten godt stå op kl. 6.35, nå at aflevere børn i hhv. DUS og børnehave OG nå på arbejde (omklædt vel at mærke) til kl. 7.30
Ikke noget jeg vil tilstræbe at starte dagen med på jævnlig basis, jeg siger bare, at det godt kan lade sig gøre...

Og på vej hjem fra arbejdet kan det også godt lade sig gøre at handle i ikke én men i TO butikker, aflægge sin mor et sygebesøg (på det hjospital jeg selvfølgelig ikke arbejder på, men som er beliggende i den anden ende af byen. Men hallo det er Ålleren vinsnakker om. Her er der reelt ikke noget der er langt væk...

Der hvor filmen for alvor, jeg vil ikke sige knækker, men flåes istumper og stykker er i nat, hvor jeg drømmer at jeg modtager en meget stor kasse med: tørret assorteret haveaffald, hovedsageligt blade til orientering, men hvad man ikke varklar over, eller det ved jeg faktisk ikke pm "man" var, var at kassen også indeholdt en meget stor sort fugleedderkop! Kan I fornemme hvordan filmen er på nippet til at omdanne sig aelv til en støvsky? KAN I???
Ville man vågne badet i sved over tanker om en stor sort fugleedderkop? Ja, NORMALE mennesker ville. JEG vælger i stedet at panikke over, at vi intet terrarie har ledigt... Men heldigvis var jeg snarrådig og fik foranstaltet en midlertidig residens.
Skuffelsen var stor, men alligevel overkommelig, da jeg enterede stuen i morges 7.36 ca. 30 minutter for sent i henhold til vores normale dagsrutine, og det gik op for mig, at der hverken var midlertidig edderkoppe-residens eller edderkop for de sags skyld.

Heldigvis er det de færreste ting man ikke kan bearbejde over 2-3 flasker rødvin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar