mandag den 14. november 2011

iDiot

Så er jeg dælme med!!! Altså rent iMæssigt...
Jeg har langt om længe overgivet mig, og anskaffet mit et iPhone telefoni-apparat... Kom ikke her! Eller i hvertfald kom ikke her fra nuuu af...

Jeg har næstenle iTems nu, og det har da på én eller anden måde gjort mig til et mere helt menneske. Altså fra nuuu af... Ikke fra i går af for eksempel...

Jeg må nu nok sige at den der iPhone ikke ligefrem er en handy sag. Det er temmeligt besværligt at skrive sms'er på den, men det skal nok komme. Det er skønt med en kalender lige ved hånden, og kalenderen er nok den feature jeg bruger mest. Altså næst efter diverse versioner af Angry Birds, men det burde jo ikke være nødvendigt at nævne. Er allerede oppe på 3 stjerner på ADSKILLIGE baner...

Det eneste iPhonen gør markant dårligere end min kære elskede gamle Nokia n86 er at fotografere. Og med markant dårligere mener jeg af røven til!
Hver gang jeg vil tage et billede med blitz, så blev det hele BLÅT! Blåt som i en tarvelig version af Avatar. Ja, nemlig SÅ blåt! Faktisk kan man slet ikke se hvad der er på billedet, udover blåååt. Så min fotograferings-aktivitet har primært været skemasat til dagtimerne, hvor solen har ydet mig støtte.

Altså sådan var det indtil i går aftes, hvor jeg, efter adskillige krumspring med diverse apps, softwareopdateringer, Googlen og ikke mindst frustrationer, ville tage det der gummicover af jeg har monteret på apparatet for det ikke skal blive ridset. Jeg havde måske en sær idé ommm, at det var dét der var skyld i de ekstremt dårlige billeder, fordi det var sådan et billigt et fra Billeren. Ja, hvad ved jeg? -tydeligvis ikke en skid!
I samme bevægelse som jeg trak gummicoveret af faldt den der beskyttelsesfilm også af... Altså den man skal tage af INDEN brug... Måske havde jeg været en kende for ivrig med hensyn til ibrugtagning af det nye apparat beregnet til telefoni og andre interaktive foranstaltninger, eller måske har Appele bare et sygt forhold til at drapere deres produkter i plastikfolie... Det er nu nok DESVÆRRE det første der i min situatione er geældende...

Nå, men nu tager vi billeder BÅDE om dagen og efter mørkest frembrud, og endda med god succes!

Håber der går en pæn rum tid inden det næste iTem bliver lanceret...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar