lørdag den 30. juli 2011

Nå, men så har vi forresten haft bryllupsdag

Altså i fredags... som er for en uge siden... Ja, det er så anden gang vi glemmer det ud af de tre år vi har været gift. Love is in the aiiiir...

Første år glemte vi det, og kom først i tanke om det hen i august...
Sidste år, som den kvikke læser lynhurtigt kan regne ud var andet år, huskede vi det, og fejrede det ved at tage ud og spise sushi til frokost, og være vidne til det der tall ships race...
I år havde jeg faktisk næsten husket det. Eller i starten af denne måned, var jeg sikker på det HAVDE været, men fandt ud af, via research, at det var d. 22/7. Om jeg ikke bare kunne have kigget efter i min vielsesring??? -desværre, for den har Karla da skyllet ud i toilettet for LÆNGST...

Datoen for vores bryllupsdag faldt totalt sammen med datoen for vores hjemkomst fra sommerferien, så det kan vel ikke overraske nogen, at jeg glemte det fuldstændigt... igen... og ditto gjorde "han".
Men det er vel heller ikke så dårligt igen, at tilbringe sin bryllupsdag i bilen. Først hjem fra LAngeland, og senere på en aftentur, hvor en kendt italiensk sangerinde og jeg for seriøst vild ude omkring Øster Hornum. Uhyggeligt at tænke, og ikke mindst være vidne til, at ligegyldigt HVOR vi befandt os i det gudsforladte område, så var der altid 3 km til Øster Hornum... Tænk lige over det...

I dag har jeg kørt "dem" op til deres mormor til overnatning!!! "de" er væk til tidligst i morgen, og hvis det gik godt, så skal "de" først hentes på S Ø N D A G!!!
Derfor tvang jeg "ham" med ud at spise. Det har vi ikke gjort uden tidsbegrænsning i flere år, og det ville bare være SÅ hyggeligt med lidt alenetid ude.

Vi sidder og spiser sushi (igen) og jeg indleder denne "date" med at tabe et enormt stykke laksenigiri i den lille skål, jeg rundhåndet havde fyldt med soya og wasabi. "Han" fik sin hvide (Comme de Garcon) t-shirt overbegjort i brun brun soya... Verdens bedste start på en god aften ude...
Det kunne heldigvis NEMT!!! vaskes af...

Men det blev faktisk en rigtig god aften, for vi er gode til at have gode aftener og HYGGE os! Og så sagde vi bare at vi var ude og fejre vores tre års bryllupsdag i legen...
Vi ville afslutte en god aften med et lille treatment fra den døgnåbne eksklusive restaurant Le McDonalds...

Hjemme igen observerede vi at én af hvalpene var væk, og vi satte os i sofaen for at spi EN AF HVALPENE MANGLEDE!!!
Hele stuen og køkkenet blev gennemsøgt og eftersom vi så havde glemt at lukke terrassedøren helt, da vi tog afsted, så var vi også ude i mørket med pandelamper og søge efter den lille hvalp... Men HVIS den var kommet ud, så var den helt sikkert enten blevet taget af en kat eller en måge (vi har utroligt farlige måger her hvor vi bor. Pit Bull Måger), eller også ville den ligge i hækken, og så ville vi være nødt til at vente med at lede til i morgen... Hyyyl!!!

Jeg beslutter mig for at lede en ekstra gang, og finder en lille brun pelset storsovende hundenumse stikke ud fra under sofaen og radiatoren... Den lille hvalp var vist slet ikke klar over, at den var blevet væk... Pheeeew ha!

Men vi nåede da heldigvis at gå totalt i panik begge to. Mig over at hvalpen var væk, og "han" over at han muligvis havde fået hundelort under sine nye limited edition Adidas superstar... Arhmmen seriøst? fniiis...

Men denne aften er en god indikator på hvordan vores liv er. Præget af god sund mad, katastrofer der bliver afværget og at den eneste mærkedag der er vigtig i vores familie er MIN fødselsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar