mandag den 13. juni 2011

Når to helt almindelige mennesker shopper...

Så skulle jeg ud og shoppe med sådan en (lidt mere bleg og knap så race-karakteristisk) ninja jeg kender. En slags Onkel rejsende Mac-ninja, kan man man vel kalde hende. Hun har nemlig lige været i NEW York (mon ALLE hørte det???) -og hun havde gavER med hjem til MIG!!! Wuu huu!!! Fik I det med gavER, altså i flertal, eller pluralis, som de mere belæste typer nok ville foretrække... Jeg er ligeglad, for uanset om man bruger den jævne betegnelse eller om man bruger den mere sofistikerede, så var de der gaver til MIG og KUN!!! MIG! HA! Gave-gollum!

Nå, men da jeg så havde hentet den anden ninja skulle vi lige hjem til mig igen... efter mine penge... som jeg selvfølgelig havde glemt! Til gengæld havde jeg masser af tamponer med!

Vi lagde ud i Shoppen hos Baresso, hvor jeg fik den største og stærkeste latte! -meget større og stærkere end rejse-ninjaens. God start!
H&M i al sin mondæne magt og vælde var næste punkt på den ikke eksisterende dagsorden. Og af en tøjbutik at være, så har jeg sjældent set SÅ mange parabener samlet på ét sted! DEJLIGT!!! så ved man da hvor man har dem! Jeg er sikker på at mængden af parabenerne i H&M en skønne dag vil forårsage overskæg og (lille) penis på Hello Kitty. Det MÅ ske, hvis der bare er en lille smule (poetisk) retfærdighed til på denne jord!

Bahne blev hurtigt browset, da der må være en øvre grænse for hvor meget Lene Bjerre og Adax en person kan rumme af gangen.

Festen startede sådan rigtigt i Stadium!
De havde demo-hulahopringe til fri test... Et eller andet sted var det rigtig godt, at det netop var i Stadium og IKKE i Bahne de der hulahopringe befandt sig... Nå, men jeg købte i hvertfald ikke sådan én. Ikke med vores verdens mindste hus og deraf verdens mindste stue! Det ville på forhånd være et dødsdømt- og meget ødelæggende for vores få ejendele projekt. Især i ond alliance med min manglende motoriske formåen udi det kropskoordinatiske område... Er der overhoveder noget der hedder koorodinatisk? I følge stavekontrollen er der ikke, men den anerkender jo ironisk nok heller ikke ordet "blog"... fnis...

Behøver jeg at nævne, at vi i øvrigt begge udviste SUVERÆN!!! stil med denne her hulahopring monteret i raske cirkler om vommen på os... Heldigvis var der OVERHOVEDET IKKE!!! nogen som helst der kiggede! Det var der (desværre) heller ikke, da rejse-ninjaen prøvede sparkedragten til voksne... Adult-jumpsuit!!! Så har man set det med -desværre... Et styk voksen, eller i hvertfald fysisk voksen iføre, eller nærmere drapere sig selv i gråmelange ud-i-ét-sweat! NØØØJ det var GRIMT!!! Phuuu ha! Og det kan da godt være det er meningen der skal være hængerøv i (eller plads til en meget stor ble...), men at benene, på den der bærer antrækket, syntes grotesk, ja nærmest absurd korte var jo ikke til gavn for nogen SOM HELST!
Det så faktisk ud til at fødderne var skruet direkte på oppe ved lysken! Og en praktisk foranstaltning ved det antræk der, var at man kan lyne hætten helt til, således den der bærer den grå faconsyede bodybag til forveksling kommer til at ligne en gigantisk nullermand! Jeg ser et godt partytrick allerede, og jeg kan godt den dag!

I Pieces kunne man spille (hazard) om %, og det var SELVFØLGELIG MIG!!! der spillede flest % ind. Ikke at jeg købte noget, fordi ALLE tingene lige netop dén dag var uhyggeligt grimme, men tanken om at JEG vandt % konkurrencen føltes BARE SÅ GODT!!! HURRA!!!

På vej hjem, slog vi lige et smut om dyrehandleren, og efter et hurtigt skænderi om hvilken dyrehandel fik rejse-ninjaen lov til at vælge. Det var jo trods alt HENDE! der havde jetlag OG gavER i flertal med hjem til mig fra NEW YORK!!!... Efter 20 minutter i "Styr på Dyr", arhmmen altså seriøst... Styr på dyr??? Ikke destomindre var jeg lige ved at stjæle en pose chihuahua-foder fra butikken med det tvivlsomme navn, men nåede ikke at fuldføre utugten, fordi den dårlige samvittighed overmandede mig. Eller hvis sandheden ægte skal på bordet, så nåede jeg at komme i tanke om den 2 kg tunge pose mad, som jeg jo åbenbart forinden formåede at GLEMME jeg bar rundt på! Arrrrgh! Hej demens!

Så skulle "de" hentes, og rejse-ninjaen returneres -troede jeg...
Men da jeg (ved en fejl) kom til at nævne, at jeg lige skulle i Billeren fordi de havde Heineken på tilbud, kunne jeg godt fornemme på det hele, at jeg ville nominere mig selv rimeligt højt i kategorien "Årets ONDESTE i heeele verden", hvis jeg ikke tog til Billeren med fuld besætning, hvilket inkluderede rejse-ninjaen OG hendes 30 nyindkøbte meget højt "syngende" fårekyllinger!!! (Så var HENDES! fredagsslik da i hus. Gad vide om hun aner hvor meget de der fårekyllinger feder? -også selv om hun er holdt op med at dyppe dem i sirup og hvidløgsmayo?...)

Med bilen fuld af to ninjaer, to børn, en chihuahua og mange larmende fårekyllinger begav vi os atter mod Storcentret.

SÅ skulle den umage familie købe ind til pinsen! TO rammer Heineken og så kunne de der helligdage bare komme an!

Jeg synes det er skønt og lidt ynkeligt, at man kan ødelægge de fleste mænds dag ved at have flere og større tatoveringer end dem, og have større hjul på bilen end dem! Orrrrrrk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar