mandag den 4. april 2011

Så tog jeg en patient bagfra...

Jeg er jo efterhånden ved at etablere mig som den lumre type på den der øjenafdeling.

Først tilbyder man at massere den kvindlige overlæge i skridtet, og i dag trumfede jeg ved følgende:

En patient sidder ved spaltelampen og skal til at have laserbehandling.
Inden behandlingen skal man lige have en bedøvende dråbe, fordi laser godt kan være meget smertefuldt.

Patienten sidder helt perfekt, klistret op ad spaltelampen og i totalt spænd mellem stol og bord. HELT PERFEKT!

I stedet for at skulle køre ham væk fra denne perfekte placering, vælger jeg at stå bag ham og sige:

"Hvis du lige lægger hovedet tilbage, så kan jeg lige tage dig her bagfra"


Og i henhold til skridtmassage af overlæge, så kommer historien her:

På operationsstuen har vi sådan en ståstol, der nærmest er sådan lidt sadel-agtig. Den er super at bruge for de der får ondt i lænden af at sidde længe, som vi jo tit gør til vores operationer. Der er bare en lille detalje... HVIS man bruger den i rigtig lang tid af gangen, så bliver man nærmest følelsesløs/får sådan en sovende fornemmelse i, altså ja, jeg siger det som det er: i skridtet...

NÅ, én af vores overlæger der har lidt problemer med ryggen ville gerne bruge på stolen. Fordi hun var i sterilt, så hjalp jeg hende med at indstille rygstøtten.

GODT så... MEGET senere rejste hun sig så og svajede lidt i ryggen og sagde at nu kunne hun ikke holde ud til den stol længere.

JEG sagde så: "skal jeg lige massere dig lidt?"

HUN sagde, mens hun kiggede forarget på mig: "nej tak, dét tror jeg bestemt ikke"

Jeg tænkte: "ja ja, bevares.."



20 minutter gik (TYVE!!!)
-FØR det gik op for mig hvad jeg havde sagt

Altså jeg var jo så den eneste (ENESTE blev der sagt!!!) der havde tænkt i skuldre og ryg, mens de andre (TO narkosesygeplejersker, to andre operationssygeplejersker, overlægen selv og en anden læge!!!) havde tænkt i følelsesløst skræv!!

Altså summa sumarum: Ninjaen tilbød at massere overlægen i skridtet!!!


Der er bare SÅ meget stof til en sexchikane-sag mod mig... POKKERS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar