mandag den 21. februar 2011

SÅ fryser man satme!

Jeg fryser! Og det har jeg faktisk gjort i det HALVE år, der har været sne! Eller det føles som et halvt år, hvis ikke længere tid... Og jeg indrømmer lidt nølende, at det godt en lille bitte smule kunne være min skyld, at den der sne kom retur for ikke så lang tid siden. Eller nu er jeg jo ikke (vejr)gud eller noget, og det ved jeg kommer som en overraskelse for mange, så undskyld på forhånd. MEN for et stykke tid siden kom jeg måske en lille bitte smule til måske henkastet at ønske, at der kom sne igen, for så kunne man ikke se hvor ghetto-agtig vores terrasse ser ud... For dén ligner da godt nok noget fra en baghave i en klassisk whitetrash-familie, der spiser færdigretter af små bakker foran fjernsynet og som smider brugte øldåser ud af vinduet... -Kan man egentlig sætte klassisk og whitetrash i én og samme sætning? Og hvad giver mig ret til at dømme folk der spiser færdigretter af bakker foran fjernsynet? -Godt jeg HAR sagt undskyld på forhånd, for det ER jo ikke sikkert de har grimme baghaver!

Nå, men jeg fryser helt vildt! Og i dag tror jeg nok jeg peakede på fryse-barometret! Altså ikke graden af hvor MEGET man kan fryse, men HVOR man kan fryse! Og jeg nåede uanede højder! Ja ja ja, jeg frøs mine fødder, men jeg kunne også bare lade være med at tage Converse på... -men jeg var hverken følelsesløs op af skinnebenene og heller ikke skærende smerter i knæskallerne, så der var dog ingen koldbrand i farvandet. Og fødderne er man jo efterhånden så vant til at fryse. Hænderne var også mere kolde og stive end ellers jooo ganske vist... Ørerne, arhmmen gider man overhovedet nævne de er kolde? Kolde ører er efterhånden lige almindeligt som kolde næser. Og så alligevel ikke. Næsen skal virkelig være kold, før man sådan ligefrem fryser om den, og jeg vil tro det er stadiet mellem temmelig kold og følelsesløs. I dét lille gap registrerer man at næsen da egentlig er blevet noget kold.
Kolde fødder, fingre, ører og næser ER da ikke rare at fryse, det anerkender jeg totalt. Men i dag gik det op for mig, at man ikke fryser rigtigt, hvis man ikke fryser tænderne!!!

Jeg frøs tænderne i dag!!! Arhmen for helvede! Hvem fryser sine tænder??? Ja, altså ud over mig??? -og det er altså ikke fordi jeg har specielt store tænder. De er heller ikke sådan fremme... -altså de stikker ikke sådan ud af munden på mig (tror jeg ikke) Men det kan være det er fordi jeg (lejlighedsvist) fjerner mit overskæg... Måske burde jeg lade skægget stå i anledningen af frostgraderne??!!!??...

Men på den anden side, der er bare ikke særligt fedt at ligne en mand fra mellemøsten... Ikke at der er noget galt i det, men jeg mener, når man nu er en kvinde på 27!!! år, SÅ er det altså ikke fedt at ligne den asiatiske udgave af Saddam Hussein... Og jeg tror aldrig overdreven ansigtshårvækst til kvinder bliver det nye zumba, det tror jeg altså bare ikke!

Måske skulle jeg google "tandbeskytter med termofoer" -eller bare æde kulden og bide tænderne sammen??!!!??...

1 kommentar:

  1. HALLELUJA for at det snart bliver forårstemperaturer både for din, tændernes OG dine medmennesker skyld (som nok ikke umiddelbart vil synes det var klædeligt med hverken overskæg eller tandbeskytter med termofoer)
    God søndag anyway (her står der 1 +grad på temometeret)

    SvarSlet