lørdag den 20. november 2010

Til fest hos doktor mormor!

Jeg er lige kommet hjem fra en fest!
Festens vært var en ikke uinteressant SINGLE mandlig læge på 31 år. Nu er det sådan jeg er lykkeligt gift med ham der Morten der, og vi har jo også de der børn der. Men for en singlepige i starten, af 30'erne, måske midt sidst i 20'erne, så ville han da med garanti være et godt kup. Altså sådan lige umiddelbart.

Nogle, eller jeg vil sige de fleste, har små sære og til tider endda frastødende issues. Men jeg tror ikke ham her er med i klam-ligaen. Tværtimod... Efter en grundig gennemgang af hans skab på badeværelset, var det mest smudsige jeg stødte på en lyserød læbepomade der stod inde bagved tre dåser I:D-voks... I guder! Hvor meget voks har man lige brug for??? Ikke en lille krøllet tube med svampecreme, ikke en lille fedtet stikpille mod hæmorider INTET!!!

Til gengæld var der levende lys på hylden over håndvasken og sæbe i en porcelænsdispenser! Fik jeg nævnt der var glimmer i gulvet på badeværelset? -men gulvet kan han ikke kvitteres for. Det var vist med i lejekontrakten... Det var et hyggeligt lille badeværelse. Men jeg skal lige have en snak med ham om den virkelig store flaske med Sanex bodyshampoo, tænkte jeg ved mig selv. Det går altså ikke. Den passer slet ikke til den type han er. Høj og flot. Trimmet og lækkert hår. Middelstore briller og god tøjstil. (mine briller er noget større, og den med de største briller har vundet). Det vil så senere vise sig, at den der Sanex der nærmest udgør grundstenen i hans SANDE jeg!!!

Den her mand er simpelthen alt for lige ud af landevejen! -Eller troede jeg... Langsomt dukker de små hemmeligheder op! Og denne hersens singlemand i sin bedste alder viser sig så på ingen måde ægte, at være det han giver sig ud for at være!!!
Den her singlemand i sin TILSYNELADENDE bedste alder er i virkeligheden en dame på 83 år!!! Jeg mener bare, hvordan fanden kan man ellers retfærdiggøre at have en hel (meget stor) skål stående med enkelt-indpakkede Werther's Original??? Og det var skam ikke det eneste! Singlemanden (som er læge!!!) i sin bedste alder var også ejer af et større udvalg af massive bolcher! Jeg nævner i flæng: den tyske hindbær-klassiker i glaskrukke, stærke Gustav og Københavnerblanding!!!

Ved forespørgsel på åben ild fremtrækkes BINGO-lighteren!!! Den kendte og (i visse ældre kredse) elskede lighter med meget langt "løb" og børnesikring på håndtaget! ALLE, og jeg mener alle UNDTAGEN singlefyre i deres bedste alder har ret til at eje sådan et apparat -bevares. Men man scorer altså ikke med et sådan stykke ortopædisk-fyrtøj! -jeg siger de bare!!! -diskret og henkastet IN YOUR FACE!

Men jeg kan rigtig godt lide ham. Han er en virkelig sød fyr. Og fordi han er så dejlig, så vil jeg simpelthen se gennem fingre med at han ejer adskillige Se&Hør. Jeg VED han i smug abonnerer på Ude og Hjemme, jeg skal bare lige bevise det. Men pigerne kan godt li ham, ja det ved den søde æselrøv de kan! Selv Ildprinsessen kunne ej modstå hans pensionist-agtige charme! Og jeg trænger også snart til at komme til et godt bryllup!

Det var måske ikke helt med fuldt overlæg (men næsten), at jeg henkastet havde nævnt, at jeg kendte denne her singlemand i sin bedste alder. Men tro mig! Det var med 100% fuldt overlæg at jeg indiskret plabrede til ham om min smukke kloge (single)veninde. Og konstellationen er jeg sikker på er ligeså harmonisk som Greg & Dharma. Og jeg er sikker på at Greg også ville kunne lide Werther's Original enkeltindpakkede serveret i et (meget) stort fad...


2 kommentarer:

  1. Hey hvad fik du ud af at kigge rundt på alt mit lort i min lejlighed???
    Én ting er for sure: DET ER LORT MED STIL!!!!

    Men ligger stadig Ramasjang-figur-agtigt og ruller mig i sengen Rolling-On-The-Floor(but in my bed)Laughing-my-ass-Off over bemærkningen med bingo lighteren. Det var klart det tætteste jeg kommer på en Scherlock Holmes oplevelser til dato.

    SvarSlet
  2. Hvem satan er Nalle? Det er sgu da ikke din lejlighed, bette ven...
    Anyways, hey Ninja,
    - kan også rigtig godt li´ dig :-), og ja fed fest, - glæder mig allerede til den næste :-)
    Ellers tak for de fine ord der´, hehe du gør det ikke nemt for mig at forsvare mig selv :-)
    1: Bingolighteren = tilfældig fundet, ved du ikke tror mig.
    2: rart at vide at folk føler sig hjemme i mit skab på badeværelset, - må være fordi de kan li´ en... Anyhow, - læbepomaden er til kvindelige gæster og ja selvfølgelig Hartmann, når han jævnligt kommer forbi. Til dem der endnu ikke har set bytte bytte købmand kan jeg kun sige, - SE den. Hvis du er single kvinde, og ikke har set den, - da kontakt mig via ninjatøsen, og vi finder ud af noget :-)Må lige sige, at C. Klein og Arnami EDT står altså også i skabet ;-) Mht body shampoo, - kan kun sige, at de kvinder jeg kender ikke har noget imod den ...hehe. Hvad var det så, - nåh ja mit første indkøbte Se&Hør blad ever... der medfulgte Daniel Craigs 007 - dvd, - hallo, - man er vel en mand. Har ikke gidet at læse bladet... Bolsjerne?, - hey der, du skal da ikke rakke stærke gustav and friends ned... :-) Okay, så fik jeg da vist lige talt min sag - hihi Med søde hilsner til ninjatøsen og alle jer smukke kvinder derude... vi ses snart :-), kram fra Den lille ulv

    SvarSlet