tirsdag den 30. november 2010

røvslikkeri er også en form for prostitution...

Så sidder jeg sammen med chihuahuaen og venter på vinterdækkene bliver monteret. Ind kommer to meget forretnings-agtige, det vil så senere vise sig, bonderøve!

Den ene er tydeligvis en slags chef, mens den anden meget gerne vil VÆRE chef, eller i hvertfald VENNER med chefen, eller i hvertfald mere end de andre der ikke er chefer, som han næsten formår at glemme han heller ikke selv er.

Mere eller mindre følsomme emner bliver kastet hen over bordet, og jeg nævner i flæng: en skilsmisse med efterfølgende "kommen ud af skabet", en fyring (som de absolut bliver enige om var HELT på sin plads) af en syg kvindelig kollega. Hun blev dels fyret fordi hun var syg, og dels fordi hun var negativ, når hun så endelig var på job. -ku man måske hjælpe hende i stedet for at fyre hende? Ja, bare en pladder-human strøtanke... Så kan det godt være jeg slet ikke var helt inde i situationen, det komme man jo næppe ved at overhøre en (højlydt) samtale, men derfor er jeg sandelig ikke for fin til at dømme og udbasunere min holdning, trods det meget tynde grundlag.

Typisk mænd tænkte jeg, og så endda begået af en nyudsprungen bøsse midt i 50'erne... Men de er jo, og det skal man endelig ikke glemme, stadig MÆND! -bare med lidt mere velholdte neglebånd...

Da samtalen så faldt på en anden (kvindelig) kollega, som måske havde indrettet sig efter bedste formåen i det tilsyneladende mandsdominerede miljø, ja, så var hendes ledelses struktur "alternativ" og hun havde rundsave på albuerne... Hvad fanden skete der med ambitiøs og idérig???

Så var der ham der Carsten der ikke havde styr på en skid, og var SÅ utjekket og sad i den HELT forkerte stilling... Og ham der der SLET ikke egnede sig til noget som helst... Og Ham der ikke var chef, men som gerne ville være det, ja, han profilerede sig selv max, og så endda på mest usympatiske vis, nemlig på bekostning af andre...

Chefen fik i dén grad slikket røv, hvilket måske er det tætteste en nyudsprungen bøsse i midten af 50'erne kommer på "den slags" i nærmeste fremtid...

Vinterdækkene blev monteret, og jeg drog afsted, og hævnede mig på de veje, der i går straffede min sløsethed udi trafikalt ansvar. Og da jeg kørte, tænkte jeg ved mig selv, at nogle mænd ikke er andet end intrigante kællinger, blot med lidt kraftigere skægvækst og lidt højre tindinger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar