søndag den 28. november 2010

Jeg er (IKKE) for kendt til det her sted...

Ikk ås!!!

Episoden tager sit udspil i sommer, og det er så først nu jeg er kommet mig så meget, at jeg faktisk er i stand til at smide det her på bloggen...

Altså FØRST, så sidder man og er skide smart udenfor Baresso. Omgivet af smukke veninder med lækre babyer. Solbrillerne sidder skide godt og selv Klammerten opfører sig eksemplarisk (altså EFTER den havde trukket afsted med en stol ind på selve Baresso, hvor den jo ikke er velkommen). NÅ; så kommer der en smuk blond kvinde hen. Hun ser jo helt fantastisk ud! Og hun spørger MIIIG om jeg ikke er på slyngebarn.
Meget flatteret siger jeg at dét er jeg! Og jeg føler mig totalt wuuu-huuu-agtig! Azzzzårh indtil hun så totalt ødelægger mit celebrity-rush og fortsætter: "ja, jeg kunne jo kende dig på hunden"...
-satans til Klammert!



Nå, så senere, hvor jeg var "ude" ikk ås' så sidder jeg og ser totalt hip ud med ALLE de unge og smukke (jeg var så ikke som sådan én af dem), but still...
Så kommer ham der den smarte unge og ikke ligefrem grimme mandsperson hen til mig og siger:
"Har du ikke engang haft en viiildt lækker cykel, altså var det ikke dig der havde den der totalt seje mountainbike, ja jeg var skide misundelig på den cykel der"


Armmen ikk' ås'... Så bliver man (gen)kendt FØRST pga Klammerten og så senere pga en CYKEL...


Ninjaen has SO left the building!!!
__________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar