torsdag den 17. september 2009

Så glemte jeg sgu babyen!!! -altså næsten...

Ja, det er rigtigt!!! Jeg glemte at hente Karla i vuggeren...
Jeg henter Emma (tjek) og vi skal ud og bytte en af hendes fødselsdagsgaver som jeg HAR husket at putte i bagagerummet (tjek). Vi kører mod toys r us (tjek) halvvejs går det op for mig at klokken er 15.45, og Karla stadig er i vuggestuen (tjek, jeg mener :OMG-smiley:)
Ikke at der er noget galt i det, da vuggeren først lukker ved 17-tiden, men det er mere tanken om jeg rent faktisk ikke skænkede det, at hente hende, en tanke...

Jeg var så fokuseret på at Emma og jeg skulle afsted og bla di blah...

Nå, men jeg får vendt bilen, og mumler et eller andet om mega-dårlig mor osv, og søde Emma siger: "Jeg synes du er verdens bedste mor"

Nå, men jeg får hentet Karla, som selvfølgelig ikke har opdaget noget, men som sikkert vil bruge det mod mig, når hun bliver teenager, og ikke må komme til fest hos Tobias på 21 der er alene hjemme (og man kan så undre sig over hvorfor han ikke er flyttet hjemmefra)

Nå, men jeg huskede Mortens fødselsdag...

Begge børn er i deres senge (mener jeg)
Morten er her...
Wilma er her (hun ligger PÅ mig, så jeg næsten ikke kan nå tasterne)
Jeg er her -en slags...

Det bliver bedre i morgen-det bliver bedre i morgen-det bliver bedre i morgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar