lørdag den 13. juni 2009

Overspringshandlinger in extremis

Så sidder jeg her med knas tørre kontaktlinser og forsøger at blinke... Spekulerer på hvem der har smurt dem ind i tapetklister.

Jeg burde springe rundt og forberede til sommerferien på mandag, men hvorfor gør jeg det ikke bare så? Fordi jeg ikke kan blinke og deraf ikke kan se noget!

En anden årsag til jeg ikke drøner rundt og "ordner", er at jeg er ganske uvant med at sidde her i fred og ro. Det er nemlig på dette tidspunkt at yngste midens koncert plejer at være på sit højeste.  Men heldigvis brugte hun tilsyneladende sin kvote af skrig og skrål tidligere i dag, da vi diskuterede om hun var træt eller ej. Kan det overraske nogen at mor vandt? (igen)...

Nå, jeg må hellere lægge vasketøj sammen og klynge noget nyt op.

-Altså når jeg lige har tjekket Facebook og slyngebarn...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar