fredag den 11. december 2020

Sidste nyt fra Coronaland

 Fjerde dag i Coronaland


Dagen gik mestendels med at koncentrere mig om ikke at tisse i bukserne, mens jeg hostede, hvilket jeg gør en del - altså hoster! Jeg har endnu ikke tisset i bukserne... så vidt jeg ved!


Jeg tror også jeg var feberfri det meste af dagen, men blev dog noget varm i kindtøjet sidst på dagen. 


Pepfløjten er blevet min primære beskæfrigelse, fraset serier hvor jeg veksler mellem Scorpion på Netter’n og gode gamle Matador.

Jeg vil, når jeg kommer på den anden side af det her, undersøge mulighederne for at gøre pepfløjte til en elitesportsgren!


 Dagen går ret hurtigt, synes jeg, og til tider kan jeg slet ikke begribe, hvor den er blevet af. Til gengæld er hovedpinen temmelig vedholdende.

Fik den dog fordrevet væk fra den højre side af kraniet, men kun for den kunne gøre come back i den venstre side.


-nå, men hvordan mon står til i Korsbæk?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar