mandag den 16. juli 2018

It’s a wwworld...

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg er meget aktiv på de sociale medier - hovedsageligt Facebook, Instagram og The Cure Community. 
Facebook er for dem jeg kender. Instagram stalker jeg en masse spændende mennesker, og nogle gange får man så godt et indblik i andres liv, at man føler man kender dem, eller man følger nogle der er så interessante, at man i hvertfald får lyst til at lære dem at kende.
På The Cure Comminity er vi en masse fra hele verden, som samles omkring vores fælles pasaion: verdens bedste band THE CURE! (hvis nogen skulle være i tvivl)

Alle, der følger med i mit liv, ved at jeg var til koncert med The Cure den her sommer! En begivenhed jeg havde set frem til i flere måneder. En begivenhed jeg glædede mig til sammen med min lille familie på TCC. 
Allerede da billetterne var blevet sat til salg, blev der lavet debattråde med os der skulle med, så vi kunne mødes.

Jepsen!
Det her blogindlæg handler IKKE om traditionel dating, men om at etablere relationer på baggrund af de sociale medier!
SORRY, men mit kærlighedsliv er (stadig) kun begrænset til et problemfrit imaginært forhold med Robert (Smith)

Fordi det var svært at holde overblik over alle de der skulle med til koncerten, valgte jeg at begrænse mine “dates” til de jeg rent faktisk havde haft én eller anden form for kommunikation med på TCC, og det endte med at jeg lærte Sang og hendes mand Paul fra Champagne to timer fra Chicago at kende,som udgangspunkt.

I kølvandet på dem, og fordi de har været til ualmindeligt mange koncerter med The Cure, så lærte jeg Phillipp at kende, som bor i Berlin i Prenzluerberg.
Sang havde aftalt at mødes med Eva fra Polen, og fordi jeg havde panikket på TCC desangående transporten til lufthavnen fra London om søndagen, blev jeg tilbudt et lift af Paula, som alligevel skulle den vej, og som i øvrigt var til koncerten alene - så hende hookede vi også op med!

På grund af TCC og The Cure har jeg fået venner i mange mange lande, og jeg ved jeg altid er velkommen hos Steve i Budapest, Chuck i Seattle eller Figie i Grækenland! Sådan kan man gøre verden mindre!

Forleden var jeg på Instagram-dating med Frances, som jeg (ikke) kender fra Instagram.
Vi følger hinandens profiler, og fordi hendes bedste veninde, Flora er fra Danmark, så havde Frances været med Flora i Danmark og besøge Floras familie.
I Danmark havde Frances været i Brugsen og shoppe Änglemark ansigtscreme, og hun var vild med det.
Derfor tilbød jeg hende at tage et stash med næste gang jeg skulle til Berlin, og i går afleverede jeg det til hende et sted hun nogle gange er frivillig.
Det er et sted hvor man får råvarer doneret af butikkerne, og så er der en flok frivillige der laver mad.
Maden er vegetarisk eller vegansk, og den er gratis!
Alle er velkomne, og har man penge, så kan man donere hvad man synes man har råd til.
I går var der en forret, to hovedretter og tre desserter!
Alt hjemmelavet og lavet med omhu og kærlighed.

Fordi Frances er frivillig dernede af og til, så kendte hun en masse af dem der var der, og dem lærte vi også at kende.

Den her sommer har jeg lært en masse nye skønne mennesker at kende. Nogle yngre end mig, nogle ældre end mig. 

Jeg elsker at interwebbet på den måde kan gøre verden mindre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar