søndag den 31. juli 2011

Bedste weekend EVER!

Er den weekend jeg er ved nu!

I dag, hvor jeg er ved at være færdig med lørdagen, og søndagen faktisk har været igang i over en time, har jeg lavet lige nøjagtig det jeg har haft lyst til.

Vejret har vist sig fra en meget varm og skyfri side, hvilket jo i og for sig er lækkert nok, men hvad får så helt præcis én til at købe risnudler med MEGET stæææhrk oksekød i karry og chili? Som om man ikke svedte nok i forvejen? Tsk tsk tsk...

Ikke nok med det, så blev jeg tatoveret i dag, og det gjorde heldigvis OVERHOVEDET ikke ondt... eller mit indre brændte stadig efter min frokost, så tatoveringen var egentlig bare en slags afledning fra det brændende indre. Om det var verdens bedste afledning, det behøver vi IKKE!!! diskutere lige nu... Men jeg VED bare, at jeg vil fortryde det bittert i morgen, når jeg skal ud og løbe. Sved i åbne sår er og bliver aldrig det nye sort. Tror faktisk aldrig sved bliver noget som helst, andet en en klistret, ildelugtende og ulækker affære... Det vil i hvertfald ALDRIG blive omtalt i et dameblad som det sidste nye inden for trends... Men HVIS det blev, så er leg totalt jet set i den klasse. Jeg mener, når jeg sveder, efter en løbetur, så skulle man faktisk tro jeg var lavet af trylledej... Men trylledej er faktisk også ret hipt og moderne! Ja, det er så!!!

Der er bare ikke noget som at putte sig i en seng, hvor dyner og puder har hængt ude til luftning hele dagen. Men det ville bære helt top dollar, hvis det betræk jeg havde vasket var heeelt tørt... Orrrk altså! -det er også den forbandede dug der falder så tungt her på disse breddegrader. Dug som i det fugtige lag der lægger sig på ALT om natten. Ikke at forveksle med det enormt store stykke, ofte vævede, stof man placerer på et spisebord i forbindelse med spisning ved særlige lejligheder...

Det gode ved at være sig selv, er at man kan spise hvad man vil, og hvornår man vil. Derfor bestod min aftensmad af optisk hvidt brød draperet smukt i smeltet ost og pimpet op med hvidløg og dertil en Corrs light. Det var godt for mig. Og afslutningen med et Asti-plaster på den nye tatovering gjorde dagen 100 %...

Alle hunde er hvor de skal være, og efter dagens træning med galop, leg og rigtig mad er der oven i købet ro fra den rød/hvid-ternede kasse.

Alle vores ting er også til stede. Det kan jeg se, for det hele ligger fremme i et sandt inferno af rod. Men ikke tale om at jeg vil bruge MIN dag på at rydde op. Et rent og ordentlig hjem vidner i stor stil om et spildt liv... Bemærk hvordan jeg hjælpeløst forsøger at retfærdiggøre at vi bor i en svinesti pt.

Jeg har fået en Angry Birds-konsulent. En hotline jeg forventer har åben 24 timer i døgnet! Og det er jo på ingen måde fordi jeg er blevet afhængig af at spille det der tåbelige spil, slet ikke... Men jeg mener bare at mosegrise er et skade dyr, og derfor er det nærmest min PLIGT at bidrage til udryddelsen af dem. Så må jeg få repareret tennisalbuen og musehåndledet senere.

Burde virkelig rydde op... Eller spille bare én bane mere i Angry Birds...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar